sobota, 26 stycznia 2013

Saying Hello


Serdecznie witam na nowo powstałym blogu, zatytułowanym KUMAJ ENGLISH. 

 

Mam nadzieję, że będziemy się tutaj spotykać - ja oraz moi kochani uczniowie, i wspólnie uczyć się języka angielskiego i dzielić się swoimi tekstami napisanymi po angielsku. Co możecie tu publikować?

- fotografie z wakacji, ferii i uroczystości szkolnych wraz z podpisami po angielsku
- historie z życia szkoły po angielsku
- opowiadania, wiersze, hasła, slogany po angielsku
-różne Wasze projekty graficzne (mapy, drzewa genealogiczne, rysunki) opisane w języku angielskim
-relacje z wakacji, ferii, podróży...
-przemyślenia, pomysły ... oczywiście po angielsku
- inne (Wasza kreatywność jest wskazana jak najbardziej)

Przede wszystkim - nie trzeba się bać. Jeśli tylko macie ochotę - wysyłajcie mi tekst, skan grafiki lub cokolwiek macie ciekawego po angielsku na mojego maila  maryniaster@gmail.com

Mam nadzieję, że z naszej współpracy wyjdzie coś niezmiernie ciekawego!!!

Uczniowie, którzy będą przysyłać swoje prace, mogą liczyć na moją pomoc w ich poprawieniu...Uczniowie wykazujacy aktywność w tworzeniu tego bloga zostaną odpowiednio nagrodzeni przez nauczyciela.

pani Marysia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coffee English

Coffee English
zajęcia na zamówienie